Sekapur Sirih Seulas Pinang

Yup adat melayu dulu dulu apabila memulakan pembuka bicara mesti membawa tepak sirih sambil berbual/berbicara tak kira le dalam apa apa hal atau hajat. Bukan nak meminang anak dara orang je tau…Bagi orang Islam maka “Assalamualikum” sebagai pembuka bicara

Sebenarnya setelah hampir 3 bulan saya menyertai Revell Cybershop2u ni maka saya terfikir bahawa elok saya buka satu blog berkaitan khusus untuk menceritakan penglibatan saya dalam revell cybershop2u ini. Jadi disini saya akan ceritakan kepada kesemua perkara berkaitan ngan revell cybershop seperti produk, plan perniagaan, promosi, kisah kisah kejayaan dan yang lain lain yang berkaitan.

Jadi harapan saya di Blog saya ini maybe boleh dijadikan rujukan kepada sesiapa yang ingin menceburkan diri didalam MLM Revell Cybershop ini.

Tinggalkan Jawapan

